pátek 25. prosince 2015

Vánoce 2015

Ahoj všichni, tak máme úspěšně Vánoce za sebou a před sebou silvestr a nový rok. Moje Vánoce proběhly docala dobře. Ale všechno popořadě ;)

Začnu od středy (23.12). Už jsem měla volno, takže jsem se hezky vyspala a jela s mamkou do vedlejšího města pro zbývající věci. Potom jsme šly s kamarádkou uvařit svařák, aby jsme měly do zoo. Nikdy jsme ho nedělaly, takže nám musel kamarád pomoct, ale musim nás pochválit - byl super! Hezky jsme tam daly pomeranče a jablka a pak sypaly cukr. Bohužel jsme měly jenom v pytlíčkách, tak si představte kolik toho bylo na 6 litrů. Přišlo nám to, že jsme jich tam daly snad 200, haha.

Čekali jsme na vystoupení lachtanů, které nakonec bylo o půl hodnu pozdějc ..
Ve čtvrtek jsme přijeli asi v půl desátý do Zoo. Řeknu vám, že mi to přijde jako super nápad - zoo na Štědrý den. V naší vesnici je to totiž taková menší tradice mezi známými lidmi. Většinou jednou tatínkové s dětmi, aby doma nepřekáželi a odpoledne přijedou. Dětem to aspoň uteče a já osobně se vyhnu tomu domácímu chaosu. Minulý rok jsme s kamarády od hasičů jeli v kostýmech (dvě jeptišky, dva žebráci a král). A byla strašná sranda. Teď jsme na to bohužel neměli čas a ani jsme se nějak nedomluvili. Snad příští rok něco vymyslíme.

Buddyho Vánoce unavily
Přijeli jsme asi ve tři a to jsem letěla domů, abych aspoň něco málo pomohla. Jako každý rok jsme nic nestíhali a večeřeli někdy kolem osmý. Ale na to už jsem zvyklá a naštěstí mi to tolik nevadí, jako když jsem byla malá a netrpělivě čekala na dárečky.

To by bylo z Vánoc asi všechno. Už mě nic nenapadá ...

Doufám, že vy jste si Vánoce užili a Ježíšek vám přinesl co jste si přáli.

Mějte se krásně a užívejte svátky,
Zúza





Žádné komentáře:

Okomentovat