pondělí 2. října 2017

Změny.

Bylo nebylo, byly nebyly čtyři měsíce prázdnin.

To máte tak, když úspěšně odmaturujete a úspěšně jste přijatý na vysokou školu (zemědělku btw.). A najednou máte volno. Nemusíte se učit, můžete spát jak se vám líbí, nemusíte řešit jak se dopravíte do školy, co si ráno oblečete a tak dále. Sice to zní strašně krásně, ale většina lidí řeší v tu dobu takovou "po-střední" krizi - co dál?

Já jsem si našla hned od půlky června brigádu u nás v městě jako pomoc v kuchyni (anoo studuji ekonomii, abych pak mohla jít dělat do kuchyně, lol). To jsem si tak hezky chodila na brigádu, sem tam kalila, užívala léta. Pak přišlo září a já jsem si uvědomila, že jsem si moc peněz na řidičák a auto nenašetřila (protože ten fitbit jsem nutně potřebovala, že jo) a že mám volný odpoledne. No tak jsem si našla druhou brigádu -  pro změnu  v restauraci jako servírka/uklízečka/pokojská/všechno.

Ale víte co je na tom to nejvtipnější? Že jsem celý čtyři roky na střední hledala práci a nic jsem nemohla najít. Najednou jsem měla práce dvě a ještě jsem měla nabídky na hlídání dětí, haha. Takže když jsem si tak hezky rozjela svůj hardworking bussines, tak jsem musela nastoupit do školy. Ale nadruhou stranu právě včas, protože jsem toho už měla plný brejle ;)

Taky jsem změnila barvu vlasů. Ze zarputilý vždyckyblonďatý holky je najednou bruneta. Nemůžu tomu sama uvěřit a furt si nemůžu na svůj odraz zvyknout, ale je to tak. Nic moc s tím už nenadělám. Ovšem nedokážu na stoprocent říct, jestli se mi to tak moc líbí. Stále si myslím, že jsem prostě blondýna a že ta barva je prostě u mě klasika, nadruhou stranu je to fajn změna. I když jsou z toho všichni okolo dost zmatený ..

No a poslední změna teda je to, že už jsem oficiálně vysokoškolačka. Dnes jsem byla poprvé na vysoké a upřímně z toho vůbec nejsem nadšená. Jsem jenom ztracená a myslím si, že to nemůžu nikdy zvládnout. Doufám, že se pletu a že je to jenom prvotní šok. Snad.

Žádné komentáře:

Okomentovat