úterý 7. března 2017

Jak jsem si vybírala vysokou školu ...

Maturita a co dál? Půjdeš studovat nebo pracovat?
No. Určitě bych to chtěla aspoň zkusit. Bych si to potom vyčítala.

Typická konverzace od září 2016 do současnosti. Všichni se hlásí na vše, zemědělku (protože tam prej vemou každýho, že jo) a nebo na to úplně kašlou a půjdou pracovat.

Tak a teď přichází na řadu moje teorie. Vše - ne. Ne, že by se mi nelíbil obor diplomacie, ale nevidím ani narůžověle přijímačky - ani nemluvim o tom, kdybych se tam omylem dostala. Co bych si tam počla? Moje ideální teorie vysoké je neležet celý tři roky v knížkách.

Tak jsem se rozhodla, že zkusím tu zemědělku obor ekonomie samozřejmě. Jsem sice holka z vesnice, no možná proto, že jsem holka z vesnice a umím si představit hospodaření na statku, tak nějak netíhnu ke hnoji a pěstování obilí. Je potřeba 20% úspěšnost a já se budu modlit, abych to zvládla. Ovšem nedávám tomu velké naděje, protože konkurence bude veliká a vážně nevěřim těm řečem o tom jak se tam dostane vážně každej. Ne, ne, ne to nebude tak lehký.

Ovšem jsem narazila na velmi zajímavou věc. Tedy zajímavou školu - policejní akademie. Nehrozte se, policajtka ze mě nebude. Našla jsem obor bezpečnostní management. Po vystudování práce ve veřejné správě atd. Dokonce na stránkách školy psali i o spolupráci s HZS a upřímně .. to mě zaujalo nejvíce. Další věc jsou opět přijímačky. Dost těžký přijímačky pro upřesnění.

Jak to dopadne jsem sama zvědavá, ale alespoň můžu na otázku: A co dál? Odpovědět: Budu dělat přijímačky. Jestli mě nepřijmou půjdu pracovat. Vydělám si nějaké peníze a odcestuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat