sobota 4. února 2017

2016


Rok se s rokem sešel a najednou Vánoce, Silvestr a je to. Rok 2017 je tu. Proto bych se s Vámi ráda poohlédla po tom roce minulém.

V roce 2016 jsem zažila pár úžasných zážitků, užila spoustu srandy, naučila se pár nových věcí do života (např. že nemá cenu být dobrák, protože život je svině, že jo ..) a tak. 

Na druhou stranu nebyl tento rok nějak zlomový, ale vlastně teď mě něco napadá - získala jsem certifikát vedoucího mládeže III. stupně, začala chodit do fitka, podala přihlášku k maturitě a hlavně jsem zjistila (jak mi jeden člověk řekl), že opravdoví kamarádi se poznají podle skutků, ne podle slov.

No tak zas tak k zahození rok to nebyl, haha. Ovšem jsem zvědavá jaký bude tento rok. Začal mi naprosto skvěle, protože jsem se stala 13. 1. 2017 tetou a ani nedokážu slovy popsat jak jsem tím malým uzlíčkem fascinovaná. Každopádně mimo to budu maturovat (klepám) a budu se snažit dostat na vysokou školu. Jestli VŠ nevyjde, tak nejspíš budu hledat práci a stane se ze mě těžce vydělávající jedinec ...

Ovšem co se stane a nestane je ve hvězdách a já doufám, že nám tento rok přinese jen to dobré :)

Zúza

Žádné komentáře:

Okomentovat