neděle 27. prosince 2015

A jak to bude dál?

Dnešní západ slunce :)
Ahoj všichni,
už mě pomalu přestává bavit válení, koukání na pohádky a jedení cukroví. Přitom jsem se na to tak těšila, ale ono tři dny stačí. Od zítra začínám omezovat to moje prasečení a začnu jíst zase nějak líp .. fakt! No a jak se tak povaluju, tak začínám přemýšlet. Asi bych měla začít něco dělat (třeba uklízet nebo začít cvičit, abych tomu předešla).

Jak jsem psala, tak jsem začala přemýšlet. Jsem ve třeťáku. Ideální období života, ale co pak? Doufejme, že dojdu k maturitě. Maturitu teoreticky udělám ... a? Mám jít pracovat, jít na vysokou nebo odcestovat?

Jsem zastánce názoru, že by se mělo žít přítomností. Užívat si života jak jen to jde. Je to sice hezká představa, ale na druhou stranu - každý by jsme měli mít nějaký cíl a sen, který nás bude pohánět. Přiznám se vám, že já ho ještě nenašla. Uvízla jsem na mrtvém bodě a říkám si co si vlastně chci se svým životem počít. Chci mít aspoň matnou představu jak to bude ...

Jelikož bych měla dodělat střední v 18 letech, tak vylučuju cestování. Pod pojmem cestování mám představu aupair v USA. To bych ráda, ale nechám tomu ještě nějaký čas. Takže mi zbývá ta vysoká a jak nad tím víc přemýšlím, tak bych to měla zkusit. V dnešní době se to bude rozhodně hodit. Tak uvidíme kam mě to zavede. Jestli budu pokračovat v oboru nebo budu dělat něco trochu jinýho.

Taky si hledám brigádu. Ráda bych od ledna někam šla. Potřebuju si něco málo vydělat na řidičák, který bych chtěla dělat nějak v dubnu. To bude taky sranda. Zuza za volantem, haha.

To bude pro dnešek asi vše. Strašně mě ubíjí to, že je cca 8 hodin světlo. Takhle bych mohla jít spát ve čtyři odpoledne a hlavně se mi nic nechce jak je brzo tma. Aspoň, že se mám na co vymluvit.

Mějte se krásně, Zúza






Žádné komentáře:

Okomentovat