středa 6. ledna 2016

2015

Tak si říkám, že je to strašný jak ten rok utekl, ale na druhou stranu on další začíná. Všude teď vidím shrnutí toho minulého roku 2015, a tak si říkám, že to není vůbec špatný nápad. Jsem tedy další, která takový článek napíše.

Sepsala jsem si pár bodů, které bych tu chtěla zmínit, takže hezky postupně. Bohužel mám minimum fotek z první poloviny roku, takže jen tak pár fotek na připomenutí.

S kamarády ze základky, oslava kamarádčiných narozenin
Rok 2015 jsem si absolutně užila. Dostala jsem se do stereotypu střední školy, takže už z toho nemám hlavu jako pátrací balón. Prostě proplouvám a strašně mi to vyhovuje. Připadá mi zbytečnost ve třeťáku ležet v knížkách a mít vyznamenání. Ano je to hezký, ale na nic. To radči mám ty trojky někdy čtyřky a užívám si života. Samozřejmě, že je někdy potřeba zabrat, ale to abych řadila školu na první místo si nechávám na příští rok k maturitě. 

S tím souvisí snad všechny fotky. V mobilu mám převážně kamarády, psy, jídlo, hasiče, rodinu a selfíčka. To byl v podstatě můj rok a já jsem s ním takhle nazpátek spokojená. Nebudu vám nic nalhávat. Vždy se najde něco co mě naštve a dokáže mi zkazit den. I když to může být i bezdůvodně. Prostě každý den není ideální. Naštěstí si pamatujeme hlavně ty dobré věci a na ty ošklivé zapomínáme.

Jinak se moc omlouvám za kvalitu fotek, ale skoro všechny byly focený na snapchat ;)


A jak jste si užili silvestra vy? Já takhle. Ještě dneska mám modřiny .. Jo a ten sníh to bylo krásný!
Přijde mi za ten rok jsem se docela osamostatnila. Už nejsem ta malá holka, ale začínám pociťovat tíhu odpovědnosti dospělého člověka. Dobře to trochu přeháním. Ale začínám ten svět lépe poznávat a je mi jasný, že se časem spálim, ale to k tomu životu patří a něco zlého k něčemu dobrému. Teď se mi to lehce píše .. já vím.

Blbnutí v Ikee, navlíkli mě do uniformy a období sucha a veder
Přemýšlela jsem jestli si dám nějaké předsevzetí. Nakonec jsem nic moc nevymyslela. Chtěla bych jenom, abych si užívala těch báječných okamžiků s rodinou a kamarády. Abych dělala to co mě baví a zbytečně se netrápila. Mohla bych konečně vymyslet kam pudu dál studovat a trochu více se o to zajímat. Také bych se chtěla naučit říkat více ne a nemít z toho potom špatné svědomí, ach Zuzo.


Upřímně sem moc nechci dávat fotky mých přátel a rodiny. Jsem si jistá, že by jim to nevadilo, ale přeci jenom nikdo o této stránce neví a přijde mi to zatím nevhodný. Třeba časem.

Také bych vám chtěla popřát šťastný nový rok, plňte si své sny a užívejte si života jak jen to jde!

S láskou,
Zúza



Žádné komentáře:

Okomentovat